Ryby z hlubin

14.02.2012 18:28

Myslím, že to byla sobota ráno, když jsem se doma nudila a nevěděla jsem, co mám dělat. Vzala jsem svůj nový fotoaparát a šla jsem fotit krajinu kolem našeho domu. Zaujala mě louže, kde jsem našla mnoho živočichů a smetí. Ráda bych vám pověděla, co vše jsem tam viděla.Na dně Ašské louže můžete pomocí mikroskopu vidět tvory připomínající tvory z mořských hlubin. Jelikož louže vznikla na místě, kde nově položili asfalt, mají tam pěknou tmu. Dvě berušky, které v dešti nestihly odletět, připomínají dva kraby. Po dechu lapá otrávená žížala z kyselého deště. Tato žížala by mohla při větší fantazii připomínat mořského úhoře. Pár smítek něčeho nepopsatelného může připomínat hejno sardinek. Dohořívající kousek cigarety, který osvětluje celé dno louže mi přijde jako mořský ďas. A co tam vidíte vy?
 

 

V dalším úkole, jsme měli nakreslit pomocí programu Art Rage Studio ryby z hlubin. Celé pozadí jsme nejprve museli natřít pomocí válečku na černo. Opět jako u každého úkolu jsme museli používat vrsty. Poté jsme nakreslili příšerku, opět vrstvy a tak se dokola pokračovalo. Tento úkol byl velice zábavný a zajímavý. Velmi mě bavil. A myslím si, že se mi alespoň trochu povedl. Co říkáte?

—————

Zpět