Panoramatické fotografie

23.05.2013 11:28

V dnešní hodině jsme překvapivě nepracovali v programu GIMP.

Minulou hodinu jsme si vyšli s fotoaparátama ven. Procházeli jse se po Aši a zkoušeli nafotit co nejvíce snímků. Na další hodině jsme si je natáhli do počítače a zpracovávali je v nových programech.

1) PanoramaPerfect Lite - tento program je děsivý! Na začátku jsem si myslela, jak to všechno bude snadné, ale pak se ukázal pravý opak. Program se mi líbí, dají se s ním vytvořit opravdu zajímavé panorama. Ale občas se mi to nespojilo tak, jak jsem chtěla.

Ukázka:

2) Autostitch - s tímhle programem se mi pracovalo o hodně líp. Nemusel ajsem nic dělat. Jen jsem tam vložila fotografie a program si s tím poradil sám. Nikdy nepochopím, jak se to stalo, ale panorama je z toho super.

Ukázka:

3) Online tvorba panorama - tenhle program je podobný, jako ten minulý. stáhnete si fotky a on je vám sám poskládá. Nevím, který byl lepší. Každý má nějaký plus, ale i mínus. U tohoto programu je výhoda, že je online.

Ukázka:

Tento úkol mě velmi bavil a myslím si, že se mi nějaké panorama povedlo.

—————

Zpět