Obkreslení fotografie

17.01.2012 18:51

Nás další úkol byl obkreslení fotografie. Používaly jsme program Art Rage Studio Pro. Tento úkol byl velmi zajímavý a zábavný. Byl poměrně lehký. Měli jsme si daný obrázek vložit do programu a vybarvovat ho. No a tady vidíte výsledek.


Pejsek Jmenuji se Rony. Mám rád granule Pedigree a také konzervy. Také rád běhám s paničkou a hraju si s ní. Nejraději spím a lenoším a to buď v postýlce nebo v pelíšku. Jsem vysoký, mám černé oči a jsem hnědo zlatý a také trochu do černa (zlatý retrívr) . Z mých hraček mám nejraději kuře Pepu. Mám ho rád protože píská a vždy si se mnou hraje. Zde je můj obrázek: 

Koala: Ahoj ! Jsem koala medvídkovitá. Mé pravé jméno je Ajša. Žiju v Austrálii. Nejraději papám eukalyptové listy. Ráda lezu po stromech a spím. Nejraději se starám o své děti. Ráda si najdu klidný kout, kde můžu odpočívat. Mám hodně kamarádů. Jsem šedá a mám růžové bříško. Všichni říkají že mám krásná ouška a také, že jsem podobná medvědovi, ale trošku menšímu. Mám ráda sluníčko, ale tak, aby mi nebylo horko. Na tomto obrázku vidíte jak vypadám a jak lezu po svém oblíbeném stromě.

 

—————

Zpět